Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Відгуки про магазин

🌟 Фото відгуків від наших задоволених клієнтів 🌟

Ми пишаємося тим, що допомагаємо нашим клієнтам створювати затишні та комфортні домівки.
Ваші задоволені відгуки та фотографії є найкращою відзнакою для нас!
Завдяки вашій підтримці ми продовжуємо покращувати наші продукти та послуги.
 
Image 1
Image 2
Image 3
Image 3
Image 3
Image 3
Image 3
Image 3
Image 3
Image 3
Image 3
Image 3
Image 3
Image 3
 

 

Галерея натхнення

Гортайте нашу галерею фото відгуків, щоб побачити, як наші дивани, ліжка та матраци допомагають створити неповторні інтер'єри.
Ці зображення демонструють різноманітність нашої продукції та її високу якість, яка забезпечує затишок і комфорт у вашому домі.

 

Надішліть свої відгуки та фото

💌 Ми завжди раді отримувати ваші відгуки та фотографії! Надішліть нам свої імпресії та зображення ваших інтер'єрів з продукцією Daniro на нашу електронну адресу: daniro.marketing@gmail.com, і ми з радістю розмістимо їх у нашій галереї. Це допоможе іншим клієнтам уявити, як наші вироби можуть виглядати в їхніх домівках.

 

Ми вдячні за вашу підтримку

💬 Щиро дякуємо вам за довіру та підтримку!

Ми з нетерпінням чекаємо на ваші відгуки та фотографії, які свідчать про те, що ви цінуєте якість та комфорт, які ми прагнемо вам надати.

 

Ви відвідали галерею. Поділіться своїми враженнями

🔗 Поділіться своїми враженнями з нами!

Ми раді відповісти на ваші запитання та допомогти вам у виборі ідеального продукту для вашого дому.

 

4.8
75 відгуків
Сортування:
Нормальні дивани за доступними цінами. Собі купили кутовий диван Леон. Про покупку не шкодуємо
Відповісти
Замовили софу Квінс. Швидко виготовили та доставили у Винники безкоштовно. Магазин рекомендую
Відповісти
Доброго дня. Замовили диван Діоніс у більш кращій тканині, як на порадила менеджерка. Він чудовий. У кімнаті дуже мило виглядає. Покупкою дуже задоволена. Даніро буду радити всім знайомим. Видно, що стараються для клієнтів, бо коли оформляла замовлення, чула як інша менеджерка допомагала клієнтові. Молодці!
Відповісти
Придбали у вас софу Луна і топпер Берлін.
Диванчик чудовий - все як і обговорювалось при оформленні покупки. На топпері дуже комфортно спати, спина вночі і справді відпочиває )
Виробами дуже задоволені.
Швидка і якісна доставка!
Щиро вдячна менеджерам Даніро за допомогу у виборі дивану та топпера 🤎

Відповісти
Все сподобалося. Купили ліжко Atlanta. В гарній тканині на високих ніжках, усе так як і хотілося. Магазин рекомендую! Окрема вдячність, що хлопці занесли на третій поверх!
Відповісти
Молодці, сервіс та меблі на достойному рівні. Одні з найкращих у Львові!!! Купили ліжко, матрац та диван. Рекомендуватимемо всім знайомим!
Відповісти
даніро не сприймає критику. смішно.
+ бездарні зміни на сайті, після мого коментаря, щодо доставки ))
є ще три ваших помилки, які у вас вказано на сайті, але які в реальності не відповідають дійсності. напевно, треба про вас згадати в соц мережах, там охоплення миттєве і ширше. а ще, додати до повідомлення скріншоти попереднього коментаря (до того, як його переглянув модератор)) ), який ви видалили з сайту, та скріншоти сторінок сайту до виправлення на ньому інформації ))))
ви знаєте, це добре, що ви внесли тільки деякі правки. потенційному покупцеві залишилось менше "+" для вибору вас як постачальника )
Відповісти
Олександр, надали відповідь під попереднім коментарем.
Ваш відгук не був опублікований раніше, бо мав пройти модерацію на сайті, і тільки щойно ми його побачили.
Тому ніхто не намагався вас обдурити.
Наше завдання додати затишку та комфорту нашим клієнтам, ми завжди дбаємо про це і про це свідчать тисячі відгуків клієнтів. Нам прикро, що ви знайшли стільки недоліків. Він є у наявності, тому теж могли прилягти та протестувати його в магазині.
Топпери та матраци згідно з законом поверненню не підлягають, але ми готові повернути вам кошти.
Відповісти
Маю сумнів. Тому що спочатку з'явились правки на сайті після моєї скарги, а вже потім, після другого коментаря, з'явились обидва моїх коментарі.
Так, ви не хотіли нікому поганого. Просто ви не хотіли, в першу чергу погоного для себе. Розумію ))
У відповіді на ваш коментар до мого першого коментаря я написав, що я був перед цим у вашому магазині, і бачив подібний, але іншого розміру топер. Також пригледів собі ще одну майбутню покупку, тому і вирішив наступного відвідування вашого магазину придбати спочатуц топер...
Я не винен у такому відношенню та байдужості персоналу до покупців, які не є віпами) Також я не був причиною, яка вплинула на якість вашої продукції.
Все решта, враховуючи те, що ніхто з вашого персоналу так за два дні не намагався зі мною зв'язатись, рахую ваші слова пустими і грою в продавця, якому, ніби то, важлива думка його покупців.

Ваш коментар буде відображено після перевірки модератором
Шкода витраченого часу та коштів. Як завжди, реклама - це гарно, а в реалі - все інше. Спочатку купився на зовнішній вигляд топера та характеристики ( на сайті), ціну та безкоштовну доставку по Львову (станом на 11.06.23 ніякиї змін не вказано). здійснив оплату за топер, був здивований, що доставка по Львову буде не безкоштовна (( Сьогодні, забравши топер з магазину і привізши його додому та розпакувавши, був не приємно здивований його якістю. Топер, який має згладжувати та приховувати нерівності поверхні (розкладне крісло) на якій він розміщений, сам складався з такої поверхні. Провівши рукою вздовж топера явно відчуваються хвилі паралону та залами поверхні з обох сторін. Розтебнувши чохол видно, що паролон не новий білий, як в рекламі, а пожовтівший та продвлений на зламі в кількох місцях з виступаючими буграми...((( Це, або не такі якісні матеріали та якість склейки, як описано в характеристиці, або, так мені здолося, відрізано від вже давно завалявшогося старого топера з продавленим на злам паралоном та кокосовим наповнювачем. Витрачені час, нерви, пальне та кошти на річ, яку можна було замовити в половину дешевше у іншого виробника (( Що поробиш - не "віп-клієнт".
Відповісти
Доброго дня Олександр,

Ми не отримали від вас жодного дзвінка щодо незадоволеності виробом.
Готові детально по кожному пункту дати відповідь. Отже
1) доставка топперів безкоштовна за розміром від 120 см, таке правило у нас існує вже кілька років, його не було прописано на сайті і після вашого коментаря в магазині - ми дійсно це прописали, бо постійно вдосконалюємо комунікацію з клієнтами і зрозуміли, що це варто для зручності вказати.
У вас була можливість відмовитись від нього дізнавшись про платну доставку, коли ви розмовляли з менеджером по телефону.
2) усі топпери скручені і упаковані у рулонах, тому логічно що при розпакуванні вони будуть не ідеально рівні, потрібно декілька годин аби він розрівнявся та став ідеально рівний.
3) поролон або пінополіуретан немає бути білим адже колір його відповідає щільності та густині і часто цей колір позначає певну характеристику.
На сайті зображені візуали, а не фото - які візуально зображають виріб, тому не дорівнюють фото.
4) усі матеріали, ми завозимо в кубах з Європи, пінополіуретан з Німеччини, кокос з Словенії, старих матеріалів не використовуємо. Від вас не отримали жодного фото, яке б свідчило про те, що щось не так з матеріалами.

Олександр, нам прикро, що ви настільки негативно висловлюєтесь щодо виробу у відгуках - не звернувшись в магазин до менеджерів за номером, який є у вас в бланку і тоді ми б вам сказали, що можемо забрати топпер назад і повернути вам кошти, щоб ви могли обрати бажаний виріб у будь-якого іншого виробника.
Зверніть увагу, що ви ніде не знайдете топпер висотою 7 см за таку ціну та якість.

Відповісти
1. Я розмовляв не телефоном, а відвідав ваш магазин. Попередньо протестувавши наявний топер ( іншого розміру) в магазині. На запитання, чи умови, які описані на сайті відповідатимуть реальним речам, коли я замовлю топер даного розміру, мене завірили, що все, що вказано на сайті відповідатиме дійсності. На той момент ніякої уточнюючої інформації щодо доставкимені не надали, а на сайті вказано, що в межах Львова - доставка безкоштовна.
2. топер не був іжеально скручений, і не був у вакуумній упаковці, як то вказано у вас на сайті. Упакований він був аби як, не рівномірно скручени, а стиснутий на злам в декількох місцях. Нажаль, я не надав цьому уваги, коли його забирав з магазину. Якість упаковки ви можете переглнути в себе по ваших внутрішніх камерах. Як би я знав, що ці залами відобразяться на якості, я б відмовився від нього. Ніхто з вашого персоналу навіть не запропонував його огланути, тощо. Я, уточнивши своє прізвище, просто забрав той топер, який стояв неподалік.
3. тут не має функції вставити фото. Інакше було б видно , що мої слова наедені вище, мають під собою всі підстави.
4. дайте змогу виставити тут фото якоті вашого виробу, і я надам фото якості склейки вашого виробу, зафіксовані нерівності паролону, залами паралону з кокосовою вкладкою, та те, як не до кінця і не якісно ті внутрощі були поміщені в чохол .
Мені прикро, що я не є вашим шанованим віп-клієнтом, який купує дорожчі речі, і має відповідне до себе відношення. Свій відгук залишив в той же день, коли були виявлені дані недоліки і коли робочий день вже закінчився. Трубку б ніхто не взяв, я так думаю.
І мушу вам нагадати, що окрім ваших відписок тут в коментарях, ні одна людина за цей час не зв'язалася зі мною, щоб уточнити деталі та спільно прийняти якесь рішення. Ні одного дзвінка я не отримав, хоча ці дані є в копії бланку замовлення. Ваш персонал не важає це за потрібне.
Звертаю вашу увагу на те, що ви погано орієнтуєтесь на ринку подібних послуг, як ваші. Якщо б питання стосувалось лише топера, я б звернувся до іншого виробника, у якого подібна продукція набагато дешевша (ринок "Південний"). Але чому вибрав саме вас? Мене цікавив не тільки топер, але й диван, який мені сподобався (дизайн, форма, розмір) і який я хотів придбати згодом. Але!
Ваш коментар буде відображено після перевірки модератором
Ще маленьке уточнення до першого пункту:
Про те, що безкоштовної доставки в межах Львова, як то БУЛО до цього вказано на сайті, не буде, я вирішив не відмовлятись від покупки, бо вже й так витратив час та пальне на відвідини вашого магазину.
Ваш коментар буде відображено після перевірки модератором
Замовили кутовий диван Порто у тканині антикіготь. Все супер. Досить швидко виготовили та доставили, тому навіть були здивововані, що вже диван будуть везти. Якось так легко та приємно було все. Магазин рекомендую і дякую за подарунки🥰❤️
Відповісти
Купили у Даніро кутовий диван Ромео. Диван супер, обслуговування, доставка і заніс. Приємно, що за клієнта турбуються. Ціни нормальні і адекватні, як на мене.
Відповісти
Для мене це дорогі меблі. Я не розумію за що такі гроші беруть.
Відповісти
Ігоре, добрий день. Ми маємо власне виробництво у м.Буськ і, працюємо на ринку 28 років. У нас працюють професіонали, які виготовляють ці дивани та використовуються якісні комплектуючі, наповнення, а головне деревина. Ми надаємо не тільки гарантію, а й після гарантійний сервіс. І, головне - ми впевнені у свої виробах, бо працюємо чесно. Ціна не є найвищою на ринку і, навіть не вище середньої за таке наповнення, каркас та оббивку. У нас є моделі на будь-який смак та гаманець.
Відповісти
Купляли софу Ілая, брали найдорожчу тканину за рахунок чого заплатили майже 25000 тис.грн, за 6 місяців вже 2 раз віддаємо в ремонт,тріскає каркас, жалію що обрала цей диван, за такі гроші можна зробити якісно. Нікому нераджу ту модель (((((
Відповісти
Кіндирись Наталія , добрий день. Звертаємо Вашу увагу, що каркас виготовляється з суцільного дерев'яного бруса, що забезпечує надійність та міцність конструкції. Пошкодження каркасу може виникнути у наслідок багатьох факторів і, як правило, це надмірне навантаження або неправильна експлуатація. Ваш запит менеджер прийняла та передала у відділ рекламації. У найкоротший термін з Вами повторно зв'яжуться та обговорять всі деталі стосовно ремонту Вашої софи.
Відповісти
Замовила кут Етро у тканині анти-кіготь. Зарахунок цього диван дорожче вийшов. Хоча виглядає призентабельно! Користувалася диваном десь пів року, як помітила, що кішка пошкодила тканину на боковині. Що мене вразило? Я зателефонувала у магазин і ми проговорили, що можна перешити. Приїхали, забрали і через два тижні знову привезли. Приємно, що не кинули клієнта. Тому, магазин рекомендую!
Відповісти
Замовив кутовий диван Ромео. Дуже м*який та зручний. Виготовлений дуже круто. Покупкою задоволений максимально.
Відповісти
Замовляв матрац Перфекшн. Мені подобається. До речі, за два дні після оформлення замовлення привезли та занесли на 10 поверх. Дякую!
Відповісти
Магазин працює добре. Матрац швидко доставили і занесли. Є гарантія. Покупкою задоволений. Окрема вдячність менеджеру Максиму.
Відповісти
Замовлення робила з Києва. Отримала через Делівері. Замовляла кут Армандо. Все вчасно виготовили та доставили. Магазин рекомендую!
Відповісти
Все супер. Є що вибрати і швидко завозять!
Відповісти
Знайомі купляли тут ліжко , матрац та матраци для дітей. Тому і собі зайшли подивитися. Купили Декстер про та ліжко Дрім. Покупкою задоволені повністю!!!
Відповісти
Це той сервіс, який хочеться. Прийшли, швиденько все оформили, а на наступний день диван вже був у нас. Доставка вау. Хлопці за 15 хв все швидко зробили. Даніро буду рекомендувати всім, бо туди хочеться повертатися! Молодці! Гідний рівень!
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору