Договір публічної оферти

 

 

ЗАГАЛЬНІ ГАРАНТІЙНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Гарантійне обслуговування виробів ТМ «DANIRO» здійснюється відповідно до законодавства “Про захист прав споживачів”.

Дана гарантія надається виробником як додаток до прав споживача, встановлених чинним законодавством.

Виробник гарантує безкоштовне усунення виробничих дефектів, викликаних незадовільною якістю сировини, матеріалів чи порушення технології виготовлення. При виявленні будь-яких дефектів у виробі, Покупцю необхідно звернутися до представника Продавця за місцем придбання виробу.

Претензії щодо якості виробу під час гарантійного строку будуть розглянуті лише при пред’явленні виробу з дефектами та паспорту на виріб з необхідними відмітками. До гарантійних зобов’язань входить ремонт чи заміна (якщо проведення ремонту неможливе) несправних деталей, механізмів і неякісних матеріалів, які мають виробничі дефекти, та пов’язані з гарантійним ремонтом, вантажно-розвантажувальні та монтажні роботи.

Гарантійний ремонт здійснюється у термін 14 днів.

У випадку відсутності на підприємстві матеріалів, необхідних для здійснення ремонту, його термін може бути збільшений. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін продовжується тільки на час перебування виробу в ремонті.

УВАГА: НА РЕМОНТ ВИРОБИ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЛИШЕ У ЧИСТОМУ ВИГЛЯДІ.

 

ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН

 

Гарантійне обслуговування здійснюється за рахунок виробника у разі виявлення дефектів, пов’язаних з якістю матеріалів чи порушенням технології виготовлення.

На вироби м’яких меблів виробником визначені наступні терміни гарантійних зобов’язань:

- 18 місяців на м’які меблі, які експлуатуються в житлових приміщеннях;

- 12 місяців на м’які меблі, які експлуатуються в місцях загального користування.

УВАГА: БЕЗПІДСТАВНИЙ ВИКЛИК СЕРВІСНОЇ СЛУЖБИ ОПЛАЧУЄТЬСЯ ПОКУПЦЕМ

 

УМОВИ ВІДМОВИ У ВИКОНАННІ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ

 

Виробник залишає за собою право відмовити у гарантійному ремонті та обслуговуванні водночас кваліфікувати його як платний у наступних випадках:

- за відсутності даного Паспорту на виріб. Увага! У випадку втрати, паспорт не відновлюється;

- меблі з дефектами, які виникли з вини споживача, внаслідок пошкоджень від навантажень, що перевищують установлені норми;

- якщо дефекти виробу виникли в результаті порушення споживачем правил експлуатації та рекомендацій по догляду;

- пошкодження виробу та його втрати внаслідок стихійних чинників (пожежі, повені, землетрусу, нещасного випадку тощо);

- якщо меблі мають механічні пошкодження, що виникли під час неправильної експлуатації, транспортування, ремонту, що був виконаний будь-якою особою, яка не має відношення до підприємства виробника;

- якщо меблі мають пошкодження всередині сторонніми предметами, рідиною, тваринами, комахами, мають на поверхні подряпини та плями, що виникли внаслідок необережного поводження та неправильного догляду під час експлуатації;

- якщо виріб пошкоджено внаслідок цілеспрямованих або помилкових дій споживача;

- якщо меблі використовувалися невідповідно до вимог інструкцій по складанню та експлуатації;

- пошкодження виробу внаслідок внесення змін у його конструкцію.

 

УМОВИ ДОДАТКОВОГО СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

 

Меблі з дефектами, що виникли з вини Покупця внаслідок поломок, розривів від надмірних навантажень, можуть бути відновлені чи відремонтовані за рахунок Покупця. Після завершення гарантійного терміну виробник забезпечує післягарантійне обслуговування за рахунок Покупця. Для цього Покупцю необхідно звернутися до представника Продавця у своєму регіоні.

 

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ВИРОБУ

 

Будь ласка, уважно огляньте виріб, зверніть увагу на комплектацію, якість зовнішнього вигляду виробу, дію механізмів трансформації. Запам’ятайте, що прийом виробу без вказаних недоліків, які можуть бути виявлені під час придбання виробу (помітні недоліки), позбавлять Вас права надалі посилатися на них.

 

ДОПУСКАЮТЬСЯ ТА НЕ Є НЕДОЛІКАМИ:

- складки на оббивній тканині, які виникають у наслідок зняття навантаження і зникають після легкого розгладжування їх рукою;

- складки на оббивній тканині, що обумовлені художнім рішенням виробу;

- розтяжки тканини на поверхні виробу, які виникли внаслідок його використання;

- незначна різнотонність оббивної тканини і несиметричність малюнка та декору;

- скрип механізмів трансформації, який з’являється під час використання й легко усувається обробкою мастилом частин, що труться.

Відхилення від габаритних розмірів в межах 20 мм на один виріб

(згідно з ДСТУ 19917-2016)

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з законом «Про захист прав споживачів».

 

Повернення товару.

Покупець має право протягом 14 днів обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (диван, ліжко або матрац), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин якщо товар не може бути використаний за призначенням.

Обмін товару (меблів) або повернення вартості виконується, якщо:

  • він не використовувався, не збирався (монтаж);

  • збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;

  • не пошкоджене упакування;

  • у наявності є товарний чек, виданий покупцю разом з товаром або бланк замовлення з усіма підписами обох сторін.

 

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненню коштів), якщо:

  • товар виготовлявся під індивідуальне замовлення - у т.ч. у певній обраній тканині, у певних нестандартних розмірах, кольорах і т.д.

  • з моменту покупки товару, який підлягає обміну чи поверненню, минуло понад 30 днів;

  • товар не є новим, тобто був зібраний;

  • при перевірці якості виробу були виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної упаковки).

 

У разі відмови від замовлення покупець сплачує вартість демонтажу виробу (якщо є), а також доставки його назад в магазин.

 

Увага! Поверненню не підлягають товари, які виготовлялись під індивідуальне замовлення клієнта.

Розрахунок з покупцем виконується виходячи із вартості товару на момент покупки. У випадку неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються згідно з домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.

 

Порядок повернення товару:

а) у разі виявлення пошкоджень від служби доставки (Delivery) при прийомі товару, покупець зобов'язаний на місці оформити бланк повернення і відправити товар назад

б) у разі виявлення браку під упаковкою після отримання виробу, покупець зобов'язаний повідомити про наявні невідповідності на гарячу лінію та оформити рекламацію відповідно до ситуації. Далі, після погодження і підтвердження сервісною службою заміни чи повернення грошей, здійснити відправку товару назад через сервіс доставки.

Порядок повернення коштів:

а) оформити заяву на повернення грошових коштів та надіслати на офіційну пошту (daniro.marketing@gmail.com) фото або скан заяви. Текст заяви потрібно уточнити на гарячій лінії DANIRO.

б) після опрацювання документів, повернення коштів здійснюється протягом 10 робочих днів.

 

Якщо клієнт хоче відмовитись від ще не отриманого товару, потрібно зателефонувати на гарячу лінію магазину за телефоном вказаним у бланку замовлення або ж на сайті.