Замовити дзвінок

Надсилаю повідомлення...

+38 0
Введіть дійсний номер телефону! %)

Чи можна змінити розміри меблів/матраців?

Так, звичайно. Ми будемо раді підібрати розмір виробу, який буде ідеально вписуватись саме у Ваш інтер`єр.
Ми рекомендуємо попередньо зробити заміри місця, де Ви плануєте розмістити виріб і після цього обирати ту модель, яка буде підходити по параметрам.

Чи є товар у наявності?

Так. У нашому шоурумі, що на вул.Садова 2в, ми будемо раді запропонувати Вам більше 100 готових виробів, кожен із яких може подарувати Вам відчуття сімейного затишку та комфорту.
Якщо Вас цікавить конкретний товар, то радимо попередньо уточнити його наявністьу шоурумі за телефоном або ж через соцмережі. В разі відсутності моделі, ми з радістю доставимо її до Вашого приїзду.

Де можна подивитися на меблі?

Наш шоурум знаходиться за адресою: м.Львів, вул. Садова 2в. Тут Ви матимете можливість протестувати кожну одиницю товару та оцінити такі її якості, як жорсткість, наповнення, матеріал, а також загальний вигляд та стилістику.
Радимо підписатись на наші соціальні мережі та слідкувати за актуальними новинками нашого шоуруму.

Як можна оплатити замовлення?

Ми робимо усе, аби наші клієнти були задоволені покупкою, саме тому Ви можете здійснити оплату зручним для Вас способом: готівкою, карткою, грошовим переказом або сплачувати частинами із послугою від Приват Банку.

Який термін виготовлення?

Термін виготовлення виробу залежить від конкретного замовлення. Виготовлення дивану, зазвичай, займає 21 робочий день. Виготовлення ортопедичного матрацу - 7 робочих днів. В разі потреби отримання товару раніше вказаного терміну, необхідно обговорити дане питання при здійсненні замовлення, і ми зробимо усе можливе, аби Ви отримали все вчасно.
В разі потреби відтермінування отримання замовлення, ми також будемо раді обговорити усі нюанси та здійснити доставку у оптимальний саме для Вас час.

Який термін доставки замовлення?

Доставка по Львову та області здійснюється нашим фірмовим транспортом.
В межах України ми будемо раді відправити Вам замовлення на будь-яке зручне відділення Нової Пошти Вашого міста.
Терміни доставки напряму залежать від тривалості виготовлення виробу, тому радимо уточнити деталі при здійсненні замовлення.

Чи можливе виготовлення у іншій тканині, кольорі, комбінації?

Так, звичайно.
У нашому шоурумі представлено більше 100 зразків тканин із Бельгії, Італії, Голландії та Туреччини. Наші консультанти будуть раді допомогти Вам у підборі Вашої унікальної комбінації.

Чи є відтермінуваня / кредит на товари?

Для Вашої зручності у нас є послуга - оплата частинами від Приват Банку. За детальнішою інформацією звертайтесь, будь ласка, до менеджера магазину або ж за номером, вказаним на сайті.

Яка є гарантія на товар?

Гарантія на товар, наявний в нашому інтернет-магазині та шоурумі, надається на термін 18 місяців. Гарантійний період розпочинається з моменту реалізації товару замовнику. Важливо зберігати чек замовлення та гарантійний талон, який покупець отримує при покупці товару.

Що робити якщо товар виявився пошкодженим?

В разі доставки замовлення транспортом нашої компанії, ми гарантуємо бережне ставлення та якісний стан товару. У будь-якому випадку важливо оглянути товар при отриманні і при виявленні будь-яких пошкоджень зателефонувати на гарячу лінію сервісного обслуговування: +38 096 415 45 54.


Чи є послуги вантажників?

Так, вантажники безпечно та якісно доставлять товар Вам в належному упакуванні.
Також можлива послуга професійного монтажу виробів, яка обумовлюється додатково при його покупці.


Яка вартість доставки меблів?

Доставка у м. Львів до під’їзду/будинку здійснюється фірмовим транспортом та є безкоштовною!
Доставка по Львівській області оплачується додатково згідно тарифу, актуального на момент покупки товару.
Вартість доставки в інші міста - згідно тарифів Нової Пошти.